16 Şubat 2021 Sonrası Nebim V3’ten SMS Gönderimi Değişiklikleri
16 Şubat 2021 Sonrası Nebim V3’ten SMS Gönderimi Değişiklikleri 11.02.2021 İleti Yönetim Sistemi’nin (İYS) faaliyete geçmesi ile birlikte GSM operatörleri ve STH’lar, Yönetmelik gereği, 16 Şubat 2021 tarihinden itibaren, 150 binden fazla alıcı adres kaydı olan firmalarda, SMS/OTP gönderimi yapan firmaların (yani Yönetmelikte belirtilen ifade ile “hizmet sağlayıcıların”) İYS’de kayıtlı olup olmadıklarını kontrol etmeye, bu…










